|
Ogłoszenie nr 510087709-N-2019
z dnia 07.05.2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Naprawa kominów oraz wymiana ław kominiarskich w budynkach ADM 2 z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538067-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa kominów oraz wymiana ław kominiarskich w budynkach ADM 2 z podziałem na zadania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0026.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynkach mieszkalnych ADM 2 w Rybniku- Boguszowicach. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Lompy 2 Zadanie 2 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 2 Zadanie 3 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 4 Zadanie 4 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 8 Zadanie 5 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 10 Zadanie 6 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Patriotów 12 Zadanie 7 - Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Bogusławskiego 9 Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|